Salutare.
Am o noua problema si anume am doua calcuri  una viitor ruter cu doua placi de retea
eth0 192.168.100.106 si eth1 10.1.1.1 si al doilea calc eth 10.1.1.2 si problema este
ca calc 1 are mandrake 9.1 si calc 2 are redhat 9.0 si fac legatura dintre cele doua
calcuri  bagand calcul in eth1 si dau ping de pe calcul doi la 10.1.1.1 surpriza nu
merge , fac invers de pe cacul 1 ping la calcul 2 surpriza MERGE , pe calc unu prin
interfata eth0 primesc netu.  pls sugestiile si posibilele comenzi ca sa pot pingui
calcul 1 ca imi explodeza capul de la ata incercare.

VA multzumesc mult, mult de tot .

----

Home, no matter how far...
http://www.home.ro