On Tue, 17 Feb 2004, Adrian Avarvarei jr. wrote:

> Se da un Red Hat 9 si un mouse A4 Tech optic dar nu wireless, model Swop-35.
> In X mouse-ul merge fara probleme dar in consola e imposibil de folosit,
> daca il misc incep sa apara randuri de text, selectari aleatorii, se sar
> randuri (ca si cum as da enter), cursorul de la mouse se tot pozitioneaza in
> dreapta sus etc.
> Ce sa fac?

     Am remarcat si eu problema asta atunci cand se foloseste un mouse ce
necesita protocol IMPS/2 in X. E posibil sa apara si cu alte protocoale.
Cu MouseManPlus, de exemplu, nu e nici o problema. Aparent, totul
functioneaza perfect in consola pana cand se porneste X-ul, mouse-ul merge
ok in X, dar la revenirea in consola apar manifestarile descrise mai sus.
Orice incercare de oprire/repornire sau configurare a gpm-ului nu mai da
rezultate pana la reboot.

Solutii posibile:
1. Se foloseste mouse-ul in X cu protocol PS/2 simplu. Dezavantaj major:
   nu mai pot fi utilizate functiile "extinse" cum ar fi rotita de scroll.
2. Se renunta la folosirea mouse-ului in consola.
3. Se configureaza X-ul sa foloseasca GPM repeater (detalii in
   documentatia GPM). Nu am testat, nu stiu ce se intampla cu scroll-ul de
   exemplu in aceasta situatie.
4. Se patch-uieste gpm sau eventual se ia un gpm patch-uit (daca exista
   sau va exista).
5. Se cumpara un alt mouse ne-micro$oftizat (i.e. care nu foloseste
   protocolul IntelliMouse. Good luck with that :-(  )

Numai bine,

--
Mihnea-Costin Grigore          [ "Tenebus Ipsilo Ibinem Catehens" ]
http://mgc8.virtualave.net