am rezolvat-o :)
pt cei interesati am facut 2 greseli:
1. am creat un database-ul din mysql doar usertable nu si grouptable
2. in fisierul de configurare la Directiva de mai jos
SQLUserInfo usertable username passwd uid gid NULL NULL ---cea gresita
am gresit numele unui camp din tabela usertable si anume nu aveam username
ci userid.
Multumesc tuturor celor care au incercat sa ma ajute.

Network Administrator
NOC in Tg-Mures
[EMAIL PROTECTED]
Linux Registered User #303046

-----BEGIN PGP MESSAGE-----
Version: GnuPG v1.2.6 (GNU/Linux)

owGbwMvMwCTI2DVDqaKp5AbjGoEkzuLM9LzEktKiVEcPQw6uDntmVgYQC6ZGkIn9
McOC3tzA2QtZzFeZPT26YN0eprW1UVIVDHNFnzX8ajPlvxviGvSVX5ozgJ+t+yUA
=Y2Hw
-----END PGP MESSAGE-----