Salutare,

Am un server suse-8.0 pe care ruleaza cyrus-imapd-2.0.16-361. Am mai nou un
server pe care am instalat suse-9.1 cu cyrus-imapd-2.2.3-79 si as vrea sa
migrez toate conturile inclusiv e-mail'urile pe acest server. Am incercat sa
copiez /var/spool/imap/* si /var/lib/imap/* de pe server'ul vechi pe asta nou
cu speranta ca voi putea sa convertesc bazele cu cvt_cyrusdb. Din pacate nu
reusesc si imi da urmatoarea eroare: fatal error: can't open old database . AM
ajuns la concluzia dupa multe zile de google'ing ca nu se poate. Acum caut o
solutie care macar sa copiez mail'urile si structura mailbox'urilor de pe
server'ul vechi pe acel nou. Aveti vreo idee cum as putea proceda? Multumesc
anticipat,

//Marius