incearca sa bagi in ecuatia ta si iptables. asa o sa poti marca ( MARK
) traficul de care ai nevoie si il poti clasifica ( CLASSIFY ).. fa cu
tc doar clasele de care ai nevoie.
si ca sa fie completa treaba.. bag clasicul "works for me (tm)"

--
To mess up a Linux box, you need to work at it; to mess up your Windows
box, you just need to work on it.