On Sat, 9 Oct 2004, Mircea Vutcovici wrote:

> Pune un fisier cu numele proxy.pac pe un web/ftp server
> si in asta ii spui cum sa foloseasca proxy-ul fiecare client.
> In browser este o configuratie Automatic Proxy Configuration script

     Omul nu vrea sa configureze clientii ci serverul... In plus,
cu proxy.pac poti eventual sa ii spui Netscape-ului cand sa foloseasca
proxy si cand sa mearga direct - dar ce te faci daca vrei ca _toate_
conexiunile sa treaca prin proxy?

     Ma intereseaza si pe mine foarte mult raspunsul la intrebarea
initiala... Eu momentan folosesc un work-around cu un script in cron care
verifica toti cache_peer si daca au cazut copiaza alt fisier squid.conf
si ii da kill -1. Dar e urat :(

--
Mihnea-Costin Grigore          [ "Tenebus Ipsilo Ibinem Catehens" ]
no http:// as of 13.01.2004