On Thu, 18 Nov 2004, Ionut Radu wrote:

> Cum fac sa pornesc kmixul automat in KDE-ul din Fedora Core 3 (KDE
> 3.3.0-5), si sa-mi apara numai in systray?
> Daca fac un script in ~/.kde/Autostart/ cand porneste kde-ul imi apare
> scriptul intr-un editor de text in loc sa fie lansat. Daca pun un link
> catre kmix tot in ~/.kde/Autostart , kmix-ul porneste
> maximizat.
> Aceeasi problema si in KDE 3.2.2-6.(Fedora Core 2)

      Do it "the windows way" (oricat de ciduat ar fi):
==> alt-f2 -> kmix
==> settings -> configure -> dock into panel=yes, enable system tray
     volume control=no -> apply
==> inchide fereastra kmix

      In mod normal, KDE "tine minte" sa porneasca automat tot ceea ce era
deschis cand ai dat logout, deci inclusiv kmix-ul din tray, care va porni
minimizat. Daca nu merge, incearca sa stergi/muti ~/.kde si sa incerci
asa.

Numai bine,

--
Mihnea-Costin Grigore          [ "Tenebus Ipsilo Ibinem Catehens" ]
http://in.progress