On Sat, 20 Nov 2004 10:33:43 +0200
Narcis Radu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Incerc sa configurez si eu un z010 si urmand cele spuse
> de tine obtin cam asa:
> Nov 20 11:10:57 localhost pppd[2302]: Failed to open
> /dev/ttyUSB0: No such device
> Recunosc ca am cam uitat cum faceam candva un USR sa
> porneasca, asa ca te rog explica-mi, asa ca pentru
> lamers, pasii pe care i-ai facut.

Ma bag si eu pe fir :)
La mine a mers (Slack 9.1 si 10) prin incarcarea modulelor
acm. Ulterior mknod /dev/usb/ttyACM0 c 166 0
Modificat usor script-ul ppp de la zapp pentru utilizarea
/dev/usb/ttyACM0

Cam asta a fost totul si merge perfect.
Cu kernelul default din Slack 9.1 crapa la prima
deconectare (nici modulele nu mai poti sa le rmmod :))
N-am stat sa verific de unde i se trage.
Upgrade de kernel a rezolvat problema.

Toate cele bune,
Mihai