Pe data de Mie 26 Ian 2005 09:51, Octavian Purdila a scris:

> Salut,
>
> Sunt cumva marcate directoarele respective ca read-only in Windows?

sub rezerva ca nu am mai lucrat de ani buni cu msdos, fisierele puteau
avea ca atribut "read-only" si "hidden"/"system". probabil driverul
de linux tine cont si de aceste atribute atunci cand determina ce
atribute are un fisier specific.
pe de alta parte, am schimbat cu chmod atributele fisierelor de pe
fat32, dar dupa ce ieseam din director dispareau setarile mele. ideea
era ca ma deranja verdele din mc :)

ghrt

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/