On Wednesday 06 April 2005 12:50, Catalin Neagoe wrote:
> pai nu ascunde toate procesele ci numai pe cele ale lui. nu-i foarte
> complicat, combina niste feature-uri din kernel space cu niste
> utilitare ale lui din userspace si astfel isi ascunde numai ce
> ruleaza el. sunt destule rootkit-uri care fac asta (ex. adore cu care
> am avut acum cativa ani de-a face si a trebui sa-l studiez :(( ).
Da, dar eu spuneam ca e vizibil sa-l detectezi, chiar daca isi ascunde
procesele si cacaturile... Se vede la ps, ca raman procese agatate (gen
cat, ps, ls) sau dau segmentation fault... In clipa in care vezi asa
ceva sau primesti segfault (des sau mai ales la o comanda anume) esti
sigur ca e infectat, q.e.d. (afirmatia ca poti fii infectat fara sa
realizezi - numa' daca esti newbie - s-a dovedit ca nu e chiar asa).

--
  Claudiu Cismaru
  GPG Key: http://maya.cnixs.com/~claudiu/claudiu.gpg