Salve,

Unde pot gasi niste exemple/scripturi pentru a face prioritizarea unui
anumit tip de trafic (deja marcat cu un anumit TOS) intr-o retea
congestionata?

peste acea legatura WAN (256kbps,sincrona,fractional E1) circula trafic
de tot felul + traficul care se doreste prioritizat... nu ma intereseaza
daca traficul nemarcat este dropped in totalitate sau doar pus intr-o
coada de asteptare, ceea ce doresc este ca in momentul initierii unei
sesiuni cu trafic marcat, instantaneu sa fie limitate celelalte pachete,
astfel incat sa nu se simta nici un delay pe traficul marcat.

Am incercat diverse setup-uri cu HTB, dar nu am reusit sa prioritizez
asa de bine, iar la inceputul conexiunii, clientul sesizeaza un delay
imens ( e vorba de aplicatii de streaming audio/video )

Multumesc,
Calin.

---
Detalii despre listele noastre de mail: http://www.lug.ro/