On 6/29/05, Stelian Iancu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Salutare,
>
> Am o minunatie de placa de sunet C-Media 5.1 cu chipset CMI8738. OS
> este FC4 cu kernelul default si alsa (tot default).
>
> Problema: desi placa de sunet e corect detectata, sunt anumite
> probleme cu sunetul, si anume faptul ca din cele 6 boxe se aud bine
> doar 4: cele 2 de front si cele 2 de rear. Center-ul bazaie ceva acolo
> (insa nimic inteligibil) iar din subwoofer nu se aude absolut nimic.
>
> Cam asta ar fi. Orice sugestii sunt binevenite.
>
> S.

Am facut un pas inainte in rezolvarea problemei. Se pare ca nu bagasem
cum trebuie jack-urile in placa de sunet :-). (long story short, in
windows driverul e destul de cretin si combinatia corecta, adica
verde-verde, galben-galben si negru-negru nu mergea, de aia le-am
schimbat intre ele).

Anyway, acum e aproximativ ok, in sensul ca se aud cele 2 front-uri,
center-ul si subwoofer-ul, insa nu se aud cele din rear. Am citit pe
net ca placa suporta atat 4 cat si 6 channels. In alsamixer exista o
optiune, 4 channels, insa daca o pun pe mute nu se mai aud decat
boxele din front.

Asa ca noua intrebare ar fi cum o setez sa faca play pe toate cele 6 canale.

Multam in avans pentru orice sugestii!

S.