Bucurestiul asa cum l-am cunoscut in copilaria si adolescenta mea, un oras
frumos cu iz putin oriental. Dupa ce au pus niste veniti din alte parti, niste
semidocti, inculti, afaceristi carora nu le pasa de aspectul capitalei Romaniei
orasul dispare sub constructii fara stil, fara aspect multe acoperind
monumentele care au mai ramas care final vor fi si ele daramate de acesti
indivizi si toate sub ochii oamenilor, bucurestenilor care privesc cu
indiferenta la ceeace se petrece in capitala Romaniei. Numai o mana de oameni
este activa, ceeace insa este prea putin. Romanul trebuie sa se trezeasca din
letargia in care a cazut si din de care nu poate scapa. Aceste elemente trebuie
gonite, scoase din politica romaneasca, trimise acolo unde le este locul, la
munva de jos sau acolo de unde au venit, din mlastinile coruptiei.
ggane

Sper ca la adresa de jos sa gasiti imagini interesante.
Cu toata stima,

http://www.show.ro/bucuresti/prima.htm

Raspunde prin e-mail lui