  From: ndrusu
  To: [EMAIL PROTECTED] ; [EMAIL PROTECTED] ; Dialoguri Dialoguri ; Pro-Unire ;
[EMAIL PROTECTED] ; Romania-News@yahoogroups.com
  Cc: M Corleanca ; Ovidiu Creanga
  Sent: Sunday, July 15, 2007 3:14 AM
  Subject: [!! SPAM] [Romania-News] SCRISOARE DESCHISA DLUI TRAIAN BASESCU

             "Presedintele Romaniei vegheaza la respectarea

            Constitutiei si la buna functionare a autoritatilor publice"

            CONSTITUTIA ROMANIEI, ARTICOLUL 80, ALINIAT 2

           SCRISOARE    DESCHISA     DOMNULUI

                 PRESEDINTE  TRAIAN  BASESCU

          DOMNULE  PRESEDINTE,

  Sunt roman, cetatean roman stabilit in strainatate de 25 de ani.

  Desi ma aflu la distanta de mii de kilometri de Romania am continuat sa imi
pastrez identitatea, dragostea si respectul fata de tara si neamul meu. In toti
acesti ani, pe linga faptul ca m-am integrat corect in societatea canadiana, am
urmarit continuu, cu emotii si sperante, societatea romaneasca. Mereu am fost
si sunt interesat de viata si gindirea conationalilor mei, de directiile prin
educatia si propaganda, de randamentul lor social, de cultura si aspiratiile
lor.

            Cu mare tristete marturisesc ca, locul entuiazmului si al
sperantelor de acum sasesprezece ani au fost luate, an de an, de tot mai multe
surprise neplacute si deceptii. In paranteza, precizez pentru clarificare, nu
mi-am facut nici un calcul pentru interese personale in Romania, sunt medic
practician in Canada si sunt multumit. Sperantele mele au fost legate de
ansamblul libertatilor, de randament si bunastare, de viitorul Romaniei.

  Presedintii, guvernele, partidele si unii oamenii de cultura din aceste  trei
cincinale de indatorare la straini  au transformat aspiratiile si sperantele
majoritatii cetatenilor romani in iluzii ! Trebuie adaugat ca pe linga coruptia
instalata la toate nivelele si regresul economic general, este si o degradare
educationala si culturala cumplita. Mass media romaneasca, scrisa sau
electronica, zilnic ne  exemplifica afiramatiile  de mai sus.

     Eu am sa ma opresc la INSTITUTUL CULTURAL ROMAN al carui tutore si
presedinte de onoare sunteti. In Decembrie 2004, cind cu 51,23% din voturi ati
fost ales presedintele Romaniei, sper sa fi realizat niste amanunte dupa care
trebuie sa va calauziti activitatea. Intii, sa realizati ca ati devenit
presedintele tuturor cetatenilor din Romania, nu doar a unui partid, si al
doilea in democratie  cetatenii nu isi aleg  conducator stie tot, face tot  ci
un concetatean, care  prin functia incredintata, vegheze respectarea legilor .

            In acest sens, va aduc la cunostinta, a doua oara in acest an,
cazul  publicistului  HORIA  ROMAN  PATAPIEVICI (HRP) pe care cu expresia:
fiecare  vine  la  putere  cu  oamenii  lui  l-ati instalat presedintele ICR,
functie care in tarile democratice nu este treaba  omului  venit  la  putere.

               Intii, domnule presedinte, expresia la  putere  nu suna cu
adevarat democratic, ne aduce aminte de dictatori si tirani, de carieristi,de
indivizi cu tulburari grave de personalitate, de paranoici. Va sugestionez sa o
evitati, chiar daca credeti ca ati  venit  la  putere . Tineti minte ca, numai
51.23% dintre cetatenii Romaniei v-au ales si dintre acestea majoritatea din
ideea sa

  "nu-l vada pe bombo-nelu si presedinte " Deci nu este vorba de putere ...

              In al doilea rind, Horia Roman Patapievici  prin scrisele sale
publicate  in volumul POLITICE , editat la Humanitas in 1996, aduce grave
defaimari ROMANIEI si ROMANILOR , ceea ce denota o lipsa de respect fata de
concetatenii sai si o grava incalcare a CONSTITUTIEI ROMANESTI,pe care atit HRP
cit si DVS, prin articolul 51, trebuie sa o respectati.

              DVS, domnule presedinte, si prin juramint (Articolul 82,
aliniatul 2)

            Publicistul Horia Roman Patapievici, prin cele publicate a incalcat
 Constitutiei Romaniei, articolul 30, aliniat 7 care precizeaza pentru toti
cetatenii romani: " Sint interzise de lege defaimarea tarii si a natiunii,..."

           Iata acum,citeva din defaimarile aduse tarii si natiunii de Horia
Roman Patapievici in volumul sau POLITICE care a fost publicat dupa aprobarea
prin referendum a Constitutiei Romaniei, in August 1991:

            1 -  DESPRE  ROMANIA :

               "Radiografia plaiului mioritic este ca al fecalei: o umbra fara
schelet, o inima ca un cur, fara sira spinarii" - Politice, HRP, (pag 63)

          2  -  DESPRE   POPULATIA   ROMANIEI

                  "23 de milioane de omuleti patibulari" (expr.franceza:
vrednici de spanzuratoare) - Politice, HRP, (pag 53)

                  "Un popor cu substanta tarata. Oriunde te uiti, vezi fete
patibulare,

                  ... guri vulgare , trasaturi rudimentare"  - Politice,HRP,
(pag 34).

  iar la pag 64:"Romanii nu pot alcatui un popor fiindca valoreaza cit o
turma..."   (sublinierea imi apartine, pentru ca sunt roman)

            3   -  DESPRE  LIMBA  ROMANA

                    "Romana este limba in care trebuie sa incetam sa mai vorbim
sau  ... sa o folosim numai pentru injuraturi ..." Politice,HRP, (pag 64)

         4  -   DESPRE ISTORIA ROMANILOR

                    "Toata istoria, mereu, peste noi a urinat cine a vrut. Cind
i-au lasat  romanii pe daci in forma hibrida stramoseasca, ne-au luat in urina
slavii: se cheama ca ne-am plamadit din aceasta clisa  daco-romano-slava, ma
rog. Apoi ne-au luat la urinat la gard turcii: era sa ne inecam, asa de
temeinic au facut-o. Demnitatea noastra consta in a ridica mereu gura zvintata:
ne zvintam gura la Calugareni, ne-o umpleau iar la Razboieni, si asa mai
departe, la nesfirsit. Apoi ne-au luat la urina rusii, care timp de un secol
si-au incrucisat jetul cu turcii, pe care , in cele din urma, avind basica
udului mai mare...i-au dovedit" (pag.63)

         5 -  DESPRE  CULTURA  ROMANILOR

                     "Puturosenia abisala a statutului suflet romanesc ...
spirocheta romaneasca isi urmeaza cursul pina la eruptia tertiara, tropaind
vesela intr-un trup inconstient, pina ce mintea va fi in sfirsit scopita,inima
devine piftie iar creierul un amestec apos"(pag.49)

                     "Cu o educatie pur romaneasca nu poti face Nimic" (pag. 56)

        Mai sunt si altele, domnule presedinte, dar vreau sa incheii aceasta
scrisoare, sperind ca este suficient sa realizati in ce situatie jenanta,
para-cconstitutionala va aflati folosind principiul nedemocrat "fiecare vine la
putere cu oamenii lui"   Situatie pe care trebuie sa o remediati prin obligatia
de serviciu constitutionala pe care o aveti si  sa-i retrageti functia de
presedinte al Institutului Cultural Roman lui Horia Roman Patapievici, care
trebuie sa-si ceara scuze publice pentru aceste defaimari cetatenilor romani.
Prin sondajele facute pe aceasta tema, atit printre romanii din tara cit si
printre cei din strainatate, s-a adunat o documentatie acuzatoare la adresa lui
Horia Roman Patapievici si cerinta expresa de-a fi schimbat si dat in judecata
fiindca, zice Constitutia:

                                             Nimeni nu este mai presus de lege
( Articolul 16 )!

  CORNELIU FLOREA, 5 Dec. 2005