On 10/17/07, Arhitectura <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>    Fac ungurii un film desprte mizeria in care traiesc unii din
> conationalii lor, cu un etnic maghiar ca erou principal, si fuguta vine dl.
> Nas si baga fitilul cu "un sat romanesc", ca sa bage deruta in populatie. :)

"Based on four years' research into the lives of homeless children in the
Romanian mining area of the Southern Carpathians..."  Iata si traducerea
(oferita gratuit) pentru dl. Arhitectura: "Bazat pe patru ani de cercetari
in vietile copiilor fara adapost din regiunea miniera
*ROMANEASCA*(sublinierea imi apartine si este destinata d-lui
Arhitectura) a Carpatilor
meridionali..."

In plus, iata si stirea postata azi 17 octombrie la ora 11:00:29 pe fluxul
Z-News: "Subiectul unui film unguresc care participa la Festivalul de Film
de la Londra e saracia extrema dintr-un sat *ROMANESC*" (sublinierea imi
apartine si este destinata d-lui Arhitectura).

Ii recomand cu caldura d-lui Arhitectura (1) sa urmeze cursuri de limba
engleza (incepatori) si (2) sa adreseze o reclamatie scrisa
administratorilor fluxului Z-News pentru ca "baga fitilul cu "un sat
romanesc", ca sa bage deruta in populatie"...

Vali

"Noble blood is an accident of fortune; noble actions are the chief mark of
greatness." (Carlo Goldoni)

*"When the power of love overcomes the love of power, the world will know
peace." (Jimi Hendrix) *