Am castigat pariul!  Iata ca aveam dreptate, saptamana trecuta, cand
preconizam ca guvernul va reveni asupra masurii interzicerii tichetelor
cadou in sectorul bugetar:

http://www.jurnalul.ro/articole/122312/tichetul-revine

*Tichetul revine*

<http://www.jurnalul.ro/thumbs.php?pic=librarie_fisiere/imagini/2008-04-13/325d1443fc86703b1e082c22304cb656.jpg&w=600&sq=n&b=n>Scris
in 14/04/2008 de Daniel Ionascu
<http://www.jurnalul.ro/index.php?section=rubrici&article_id=122312&action=print#%23>

Bugetarii vor beneficia in continuare de tichete cadou din fonduri de la
bugetul de stat sau cele locale. Autoritatile si-au schimbat pozitia fata de
saptamina trecuta, cind interzisesera tichetele din motive de austeritate
bugetara.

O saptamina i-a luat Guvernului sa revina asupra deciziei de a suspenda
tichetele cadou. Acestea vor fi acordate in continuare din fonduri de la
bugetul de stat sau cele locale, in limita sumelor disponibile, dar nu din
bani colectati din impozitul pe venit, potrivit lui Varujan Vosganian,
Ministrul Economiei si Finantelor. "Tichetele cadou se pot acorda in limita
sumelor prevazute cu aceasta destinatie in bugetul de stat sau din
veniturile proprii disponibile ale autoritatilor publice locale, in afara de
cotele prevazute din impozitul pe venit, care vin tot de la bugetul de
stat", a declarat Vosganian intr-o conferinta de presa la Craiova.

Pozitia autoritatilor s-a schimbat cu 180 de grade fata de saptamina
trecuta, cind masura interzicerii a fost promovata. Guvernul oprise
institutiile publice sa mai acorde tichete cadou, un bonus pe care
salariatii il primeau, de regula de Pasti sau Craciun, Ziua Copilului,
aniversari si onomastici.

FISCALITATE. "Autoritatile si institutiile publice prevazute la articolul 1
nu vor acorda tichete cadou personalului din cadrul acestora", preciza
Ordonanta de Guvern pentru diminuarea cheltuielilor din sectorul public.
Articolul se aplica tuturor autoritatilor si institutiilor publice a caror
finantare este asigurata de la bugetele de stat sau locale, bugetul
asigurarilor sociale de stat sau a fondurilor speciale. Potrivit lui Marius
Nistor, presedintele executiv al Federatiei "Spiru Haret", la nivel national
circa 30%-40% din profesori beneficiau de tichete de masa, in vreme ce in
Bucuresti toti profesorii primeau. Premierul Calin Popescu Tariceanu
justifica miercuri decizia Guvernului prin necesitatea unei politici
salariale "strinse", corelata cu performantele economice. Valoarea unui
tichet cadou este de 10 lei sau multiplu de 10, dar nu mai mult de 50 lei.

[EMAIL PROTECTED]

(c) Jurnalul National

o alternativa moderata (un pic) la [ngolist]*
* Please consider the environment - do you really need to print this email?
*