"Adriean e ca... Marean".  Daca mai aveam dubii, iata ca acum ne-a convins
insusi "primarele care este".

Nu stiu daca la el la tara, in Teleorman, e permisa batjocorirea limbii
romane.  M-am convins, insa, ca numele edilului sef (foarte curand de trista
amintire) vine de la VIDUL de cunostinte de limba romana (cel putin).

Cine stie, poate ca VID-eanu o fi luat ceva meditatii de la celalalt "doctor
in limba romana" cu care se bate, probabil, pe "almanahe".

Lasand gluma la o parte, ca bucurestean simt o rusine nemasurata cand vad ce
specimene conduc destinele orasului, cand din nou mi se reaminteste (a cata
oara?) cat de rau am ajuns, noi, bucurestenii, sa fim condusi de niste
analfabeti (analfabeti nu doar in limba romana, ci si in meseria de primar).

Daca accesati link-ul articolului de mai jos veti gasi si o fotografie
graitoare si, mai ales, un videoclip care ni-l prezinta pe marele VID-eanu
in maretia... VIDULUI sau.  Mai mare rusinea!

Clipul exista deja si pe youtube.com:
<http://www.youtube.com/watch?v=i0olc91tWmM>
http://www.youtube.com/watch?v=i0olc91tWmM

----------------------------

Vali
"Noble blood is an accident of fortune; noble actions are the chief mark of
greatness." (Carlo Goldoni)
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know
peace." (Jimi Hendrix)
Aboneaza-te la  <mailto:[EMAIL PROTECTED]> ngo_list: o
alternativa moderata (un pic) la [ngolist]
Please consider the environment - do you really need to print this email?

http://www.ziua.ro/news.php?id=5693
<http://www.ziua.ro/news.php?id=5693&data=2008-04-15> &data=2008-04-15

Videanu este pentru noi "care este" doi
Primarul Capitalei a scris: "PD-L, prin V. Blaga, v-a castiga PMB"
15 aprilie, 17:39

"Sunt un om pamantean si ma intereseaza decat Bucurestiul si atat", suna una
din multele ziceri ale primarului Marean Vanghelie, deseori ironizat
afectuos pentru meciurile sale de skanderberg cu limba romana. Un veritabil
challenger apare insa la orizont in persoana edilului sef Adriean Videanu.
Absolvent al Institutului Politehnic Bucuresti, Facultatea de Transporturi,
Videanu a dat si el cu gramatica de borduri. Mai concret, primarul general
al Capitalei, Adriean Videanu, a scris, intr-o emisiune transmisa in direct
la Antena 2, ca "PD-L, prin V. Blaga, v-a castiga PMB", informeaza ziare.com

Videanu a incercat, duminica, sa o convinga pe moderatoarea Oana Stancu,
precum si pe invitatii emisiunii, ca PD-L va castiga alegerile pentru
Primaria Generala.

Astfel, edilul sef al Bucurestiului a luat o hartie pe care a scris "PD-L,
prin V. Blaga, v-a castiga PMB!", mesaj pe care il dateaza si il semneaza.

Hartia a fost aratata la camerele de luat vederi si s-a putut vedea eroarea
gramaticala comisa de primar. Documentul a fost aratat, din nou, pe Antena
3, luni seara.

C 1998-2008 ziua  <http://www.ziua.ro/> "ziua srl"

Raspunde prin e-mail lui