presedintele a facut cu acest program/eveniment un pas important de TABULA
RASA, referitor la TRATAMANTUL DA PANA ACUM AL PATRIMONIULUI NATIONAL NATURAL
SI CULTURAL, la care "fenomen", as spune, IREVERSIBIL, ar trebui antrenata
intreaga populatie, administratie, clasa politica

asta inseamna EVOLUTIE, chiar fortata daca vreti, dar care cred ca se moate
mentine ca directie numai prin PRESIUNE

S B

contact:    www.patrimoineroumain.fr