Cum mai e putin si se apropie campania electorala pentru parlamente am
gasit un site foarte misto ( www.infovot.ro )care iti da informatii
despre candidatii la alegerile generale, despre votul uninominal,
concursuri, sondaje si stiri politice,cautare avansata a candidatilor
in functie de judet, oras, strada sau alte criterii. Cand aveti 5
minute libere puteti sa vedeti in ce colegii uninominale sunteti, cine
candideaqza in acel colegiu si mai ales ce a facut pana acum si ce
promite sa faca. Am observat totusi ca nu sunt inca toti candidatii
dar cum am vazut ca psd-ul si-a lansat ieri candidatii intleg ca vor
fi si ei adaugati pe parcurs.

Raspunde prin e-mail lui