Dintre participantii la defilarea din 22 septembrie "O ZI FARA MASINA MEA IN
ORASUL MEU", 42,3% folosesc bicicleta cel mai des în deplasarea cotidiana.

Dati-mi voie sa trag o alta concluzie: aproape 58% NU SUNT BICICLISTI, dar
defileaza si solicita conditii mai bune pentru utilizarea bicicletei mai sigur
si mai confortabil!!!

58% este un procent foarte mare, care demonstreaza ca “biciclistii” nu sunt o
specie extraterestra, ci sunt o ‘specie pe cale de aparitie’, care evolueaza
inteligent din postura de sofer sau pieton, în cea de biciclist!

Cititi mai multe detalii aici si prindeti curaj, cat inca este soare afara :) :
http://www.velorutia.ro/blog/rezultate-chestionar-saptamana-mobilitatii-2008/543

http://www.batesaua.ro/userfiles/file/22_SEPTEMBRIE_2008/Rezultate_Chestionar_Saptamana_Mobilitatii_2008.pdf

Bateti Saua, nu pierdeti vremea (buna)!
GeoBateSaua