Elibereaza ostaticul emotional si atinge-ti obiectivele in 2009 !

Cuvantul SPECIAL nu este printre preferatele mele.

Si totusi, in acest moment, aproape de Craciun, mi se pare ca el

exprima cel mai bine ceea ce se va intampla pe 17 decembrie, seara.

Am pregatit un seminar simplu, nesofisticat si foarte puternic.

De fapt nu e doar un seminar !
Este seara AS care incheie sesiunea de toamna 2008.
De ce ai vrea sa fii in sala?
Pentru ca iti faci un cadou de Craciun in avans !

Seminarul este focalizat pe doua idei:
Cum sa decizi ce anume iti doresti in 2009 ?
Si
Cum sa te dai la o parte din calea realizarii lor
Practic, castigurile tale sunt:

cunosti cuvintele virus care determina blocajele mentale
identifici emotiile negative care te pot mentine in stari negative
aplici strategii anti-amanare ca sa iti eliberezi masiv energia motivationala
dobandesti un mecanism de orientare si de stabilire a prioritatilor – busola
vietii

Programul trainingului este intre orele 18:30 - 21:15
Locatia: "U"(Uzinexport) Business Center - Piata Victoriei

Taxa de motivare pentru 1 persoana este 70 RON
A doua persoana insotitoare plateste doar 30 RON

Inscrie-te acum ! Locuri limitate

Telefon: 0730-44.77.44
Persoana contact: Georgiana Vasilescu - Account Manager
Intre orele 12-16.
Rezervarea se face pe principiul "primul venit - primul servit".

Te asteptam!

Echipa AS Training & Coaching

Raspunde prin e-mail lui