Buna tuturor,

Ma numesc Ela si as vrea sa le fac cunoscut persoanelor dizabilitate sau
interesate de domeniu inscrise in acest grup ca s-a deschis primul site de
intalniri pentru oameni cu probleme mai mici sau mai mari din Romania.

Siteul se numeste Dizabil Love, adresa este http://www.dizabillove.ro, este
gratuit si foarte usor de utilizat si-a fost gandit pentru a aduce oricat de
putina bucurie in viata celor care se confrunta cu deficiente dar nu numai.

Eu sunt cea care a creat siteul si ma voi bucura de orice feedback primit. Sunt
interesata sa stiu cum as putea imbunatati siteul, ce impresie v-a facut.. Daca
cineva are intrebari sau sugestii referitoare la site ma poate contacta direct
la adresa: elaili...@yahoo.com

Daca nu sunteti interesat de site dar cunoasteti pe cineva care ar putea fi va
incurajez sa ii trimiteti acest mesaj. Din experienta stiu ca persoanele
contactate nu numai ca nu sunt deranjate dar se bucura sa afle de deschiderea
siteului, fiind un vis implinit pentru multi dintre noi.

Multumesc si sper ca nu deranjeaza micuta reclama, mai ales ca nu urmaresc
niciun profit, este pentru o cauza buna, si imi doresc doar ca vestea buna
despre deschiderea acestui site sa ajunga la cat mai multa lume interesata.

S-aveti o seara frumoasa :)

Ela

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional