vreau sa pedalez in parc / nu pot sa ma abtin... :)

--------------

CITITI CU ATENTIE SI RABDARE ;)

Pentru cine nu stie pe ce se bazeaza autoritatile locale, aveti pe pagina
noastra documentatia.

http://www.velorutia.ro/activitati/categorie-3.html

NU este nicaieri specificata in clar o reglementare exacta!!!!!!!!!!

Consiliile locale sau consiliul general nu prezinta "la control" nimic
relevant....

In ceea ce priveste Regulamentul de aplicare a Codului Rutier, specifica ceva
atat de confuz incat imi este si rusine (" „Se interzice conducatorilor de
biciclete sa circule pe aleile din parcuri sau din gradini
publice, cu exceptia cazurilor cand nu stanjenesc circulatia pietonilor”)

Aveti pe pagina singura "reglementare" care pomeneste ceva de
parcuri.

Si cand ma gandesc cat de vehementi erau cei din Ministerul de Interne in 2006
(cand m-am dus la Dezbaterea Publica organizata de ei pentru introducerea
noului Cod Rutier) sa imi inchida gura pentru ca nu "reprezentam o
prioritate!"... Ei bine, iata ce a iesit! O mlastina legislativa in care
reglementarile se bat cap in cap.

Pentru toti cei interesati, va anunt ca Federatia Biciclistilor din Romania,
preluand stafeta de la Coalitia Nationala ProVELO, propune inca din 2006
propuneri de modificare a Codului Rutier in vederea adaptarii acestuia in
favoarea utilizarii bicicletei ca mijloc de deplasare alternativ, INTELIGENT,
SANATOS, EFICIENT, NON-POLUANT.

Aveti pe pagina tot setul de propuneri.

---------------

ARTICOLUL DIN EVENIMENTUL ZILEI:

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/848433/Interzis-cu-bicicleta-si-cu-rolele-in-parcuri/

observ ca acum am pus mult mai mult jar pe foc, caci se vede numarul de
comentarii. Acum doi ani, cand dadeam interviuri in presa, abia apareau cateva
reactii sau comentarii. Este o dovada clara ca lumea incepe sa se trezeasca la
realitate! Ma bucur.

BateSaua bate toba sa se auda cat mai departe :)

Si cine aude, sa bata fierul cat e cald ;) !!!!

Iata si alte reactii in presa:

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/848434/LIVIA-CIMPOERU-Infractorii-cu-ghidon/

http://www.green-report.ro/stiri/mersul-cu-bicicleta-interzis-parcurile-sectorului-3-al-capitalei

Radio Europa FM, Radio Guerrilla, Radio Delta RFI, Radio Realitatea FM au luat
deja atitudine mediatica. Le multumesc frumos!

http://www.europafm.ro/stiri/interne/fara-biciclete-in-parcuri~n27982/

Bateti Saua, nu pierdeti vremea (buna)!  GeoBateSaua     www.batesaua.ro
www.velorutia.ro   http://www.velorutia.ro/blog/     o bicicleta in plus = o
masina in minus: www.veloteca.ro