Astăzi am călătorit alături de alţi mulţi
învăţăcei,cu bucurie şi emoţie spre Manastirea
Neamt,luând parte la aniversarea "profesorului profesorilor", părintele
arhidiacon Ioan Ivan, care a împlinit vârsta patriarhală de 94 de
ani.Aripa îngerului m-a atins parcă iarăşi,ducându-mă în
timpul regăsirii, deodată cu omul lui Dumnezeu, la anii frumoşi
de seminarist ce avea dascali de vocaţie,teologi şi îndrumători
înţelepţi realizând cele mai plăcute ore,propunând cele mai
alese meditaţii şi ţinând frumoase cuvântări. Anii au curs
pe nevăzute dar candela nu s-a stins, fiindcă a avut mereu undelemnul
smereniei,al nobleţei,al ascultării,al răbdarii,al
bunătăţii,al înţelepciunii dăruind cu
jertfă,risipind, tuturora.
Dar mai multe despre Părintele profesor găsiţi în
cărţile a căror lansare s-a făcut astăzi:
"Părintele arhidiacon Ioan Ivan - Comoara de sub tâmpla
Mănăstirii Neamţ"-Trinitas 2009-(volumul cuprinde expunerile
gândurilor a 80 de persoane care l-au cunoscut pe arhid. Ioan Ivan)şi
"Părintele Ioan Ivan de la Neamţ-Un arhidiacon erudit şi un
profesor evlavios"editura Basilica(2 vol.lucrare alcătuită de
Arhim.Timotei Aioanei şi Arhim.Varlaam Merticaru).
Vrednic este !
http://biserica-savinesti.blogspot.com/2009/05/parintelui-arhidiacon-profesor-ioan.html

Raspunde prin e-mail lui