O Cale

Uneori o Cale incepe fara ca macar sa stim acest fapt! Cel putin asa a fost
pentru mine. Si cu siguranta m-a purtat apoi prin locuri negandite si
uimitoare. In momentele de retrospectie ma minunez de drumurile mele, de
oamenii remarcabili cu care m-am întalnit si care mi-au fost aproape.

Practic Reiki din anul 2001. Ceea ce a inceput ca o metoda de a-mi creste
campul energetic s-a transformat in timp intr-o adevarata Cale de
auto-descoperire si dezvoltare personala. In plus, valentele de energizare si
de prevenire si reducere a stresului sunt de necontestat.

Căutările mele de a ajunge cat mai aproape de Sursa Reiki-ului (asa cum este el
cunoscut acum in afara Japoniei) au continuat iar în 2009 l-am întâlnit pe
Maestrul Brink. Am locuit cu acesta şi cu Maestra Kumb, ca discipol intern,
timp de 12 zile, în munţii Greciei. În această perioadă am aprofundat prin
caligrafie japoneză toate simbolurile acestui sistem, am recapitulat din
perspectivă tradiţională modul de predare a gradului 1 şi 2 şi am studiat
iniţierile oferite pe linia Usui → Hayashi → Takata → Furumoto → Brink.

Dincolo de aspectele tehnice am simţit si trăit esenţa acestui minunat sistem,
m-am uimit de simplitatea si eficienta lui si am rămas impresionat de
profunzimea acestuia.

Daca doriti sa aflati mai multe despre acest sistem si desigur sa experimentati
direct va invit la cursul de Reiki pe care il voi sustine in perioada 13-14
iunie in Bucuresti.

Programul cursului de Reiki in traditia Usui Shiki Ryoho

istoricul Reiki;
explicarea ideogramei Reiki;
principiile Reiki;
prezentarea si practica celor 8 pozitii ale palmelor si a modul de realizare a
„auto-tratamentului” de baza;
prezentarea si practica celor 14 pozitii ale palmelor si a modului de realizare
a „tratamentului” de baza adresat altor persoane;
cele 4 abordari ale practici Reiki;
tehnici energetice japoneze (optional, in functie de timpul avut la dispozitie)
intrebari si raspunsuri

In cadrul cursului veti primi:
-         4 initieri traditionale pe linia Usui → Hayashi → Takata → Furumoto →
Brink
-         Usui reiju
-         suport de curs cu principiile reiki, tehnicile energetice japoneze si
ilustrarea pozitiilor de palme pentru „auto-tratament” si „tratamentul” altor
persoane.

Durata: sambata si duminica intre orele 1000 – 1600

Numar participanti: maxim 10

Locatie: va fi anuntata celor inscrisi

Pentru participare la curs, va rog sa va inscrieti, cu datele de contact, pana
vineri, 12 iunie la safe_pl...@ymail.com si 0723.270.407

cele bune,
Maestru Reiki
Mihai Albu

www.safe-place.ro

"Pentru a fi mai relaxati si mai intelegatori cu noi si cu ceilalti"

Raspunde prin e-mail lui