Adevaratul timp este un punct care se numeste “acum”, intepat de o infinitate
de drepte care se numesc “alegeri in viata”.
Ne place sau nu, prezentul nostru depinde de anumite alegeri pe care le-am luat
anterior si cu siguranta nu ni s-a intamplat doar o data sa traim un prezent
care nu ne reprezinta, pe care am jura ca nu ni l-am ales noi. Ei bine se
intampla si este foarte important sa fim constienti de impactul pe care il au
deciziile noastre si sa ne asiguram ca am facut tot posibilul pentru a ne
asigura “un prezent“ ideal.
In aceasta toamna, voi,  studentii bobocei si nu numai, veti face alegeri
importante de care v-a depinde viitoarea voastra cariera. Din punct de vedere
profesional aveti 3 posibilitati principale :
1. Sa va dedicati in totalitatea studiului;
2. Sa va angajeze intr-o companie pe o pozitie care nu corespunde neaparat
dorintelor voastre de cariera (ex : operator telefoane sau operator computer);
3. Sa castigati experienta facand voluntariat intr-un ONG!
De ce ONG?
Pentru ca acesta este cadrul ideal in care te poti dezvolta, in care poti
invata si aplica. Uneori teoriile de la facultate nu se potrivesc atat de bine
in viata reala si acest lucru il inveti foarte bine intr-un ONG. De asemenea
aici “ti se da voie sa gresesti”, sa experimentezi si sa iti pui in practica
ideile cele mai indraznete.
Si totusi, cine suntem noi? – Fundatia LEADERS – o echipa de tineri entuzisti
care cred cu tarie in schimbarea Romaniei prin dezoltarea unui leadership
eficient.  Cu siguranta ai auzit de noi: Leadership School este cartea de
vizita care ne-a diferentiat in ultimul an de toate programele de acest gen.
Toamna aceasta recrutam, ne marim echipa si suntem dornici sa contribuit la
dezvoltarea unor noi tineri cu potential. Doar 5 tineri insa vor avea sansa sa
se alature echipei LEADERS si sa lucreze alaturi.
De ce LEADERS?
La LEADERS ai ocazia sa interactionezi cu adevarate modele de leadership din
Romania si nu numai si sa inveti de la ei. Te invit sa arunci o privire peste
lista invitatilor de la Leadership School:
http://www.leadershipschool.eu/index.php?page=istoric si nu este un vis, chiar
lucrezi cu oamenii acestia. LEADERS reuşeşte de fiecare data să te ţină în
priză: mailuri peste mail-uri, telefoane, întâlniri, negocieri, deadline-uri
strânse şi lista continua, insa numai asa poti castiga adevarata experienta
care in 1-2 ani te va diferentia de cei de varsta ta.
Profilul candidatului LEADERS arata cam asa: anul 1 sau 2 de facultate, dornic
de dezvoltare, deschis la nou, creativ, sociabil, entuziast, o buna capacitate
de comunicare si  nu ne-am supara daca nu i-ar fi frica de mouse-ul
calculatorului si uneori de volanul masinii.
Ce trebuie sa faci?
Trimite CV-ul tau impreuna cu o scrisoare de motivatie (maxim 2 pagini) in care
sa ne spui de ce vrei sa faci parte din echipa LEADERS, care sunt calitatile
care consideri ca te diferentiaza de ceilalti concurenti si care crezi ca va fi
aportul tau in LEADERS. CV-ul si scrisoarea de motivatie o asteptam pe adresa:
adel...@leaders.ro pana la data de 11 Octombrie 2009.
 Multumesc si astept aplicatiile voastre.
O zi frumoasa,
Adelina
Adelina Maria
Program Director Leadership School

LEADERS Romania
Strada Boteanu, nr. 3B, apt 4, Sector 1, Bucuresti
Telefon: +40 722193066
E-mail: adel...@leaders.ro
Web: www.leadershipschool.eu
         www.leaders.ro