Video:

Image

Pregatirea interviului telefonic

Primul contact telefonic cu recruiterul poate avea o importanta foarte mare in procesul de recrutare.  [Mai multe...]

Articolul saptamanii:

SANCTIUNEA DISCIPLINARA ? cum ar trebui sa fie aplicata de catre angajator?

Am asistat astazi la unul din multele dialoguri dintre doi salariati ai unui mare lant de magazine din Romania si am realizat ca multi dintre tineri nu stiu cum si in ce conditii pot fi sanctionati de catre angajatorii lor, ce pasi trebuiesc urmati de catre angajator ca salariatul sa poata fi tras la raspundere, fie ca vorbim de respnderea disciplinara, patrimoniala sau penala.  [Mai multe...]

Dezvoltare personala:

INTERNSHIP: Banca Europeana de Investitii

BEI ofer? un num?r limitat de joburi de var? pentru studen?i, în perioada iunie - septembrie, care le ofer? acestora oportunitatea de a câ?tiga experien?? ?i bani de buzunar.  [Mai multe...]

Stirea saptamanii:

Jumatate dintre posturile vacante, ocupate prin promovari interne

Peste jumatate dintre joburile vacante scoase la concurs in 2009 au fost ocupate prin promovare interna a angajatilor si transferuri in interiorul companiei, potrivit jurnalistilor de la cotidianul de business Wall Street Journal.  [Mai multe...]

Primiti acest newsletter deoarece v-ati inscris pe site-ul Jobmate.

Daca doriti sa intrerupeti acest serviciu va rugam trimiteti un email la unsubscr...@jobmate.ro

Raspunde prin e-mail lui