From: stelici <stel...@yahoo.com>
Subject: [Romania-News] Harta OSM Romania, versiunea cu curbe de nivel la 10m
pentru GPS Garmin
To: Romania-News@yahoogroups.com
Date: Monday, March 22, 2010, 11:49 PM

Salutari!

Am pus pe http://downloadgps. stelici.ro/ osm-10m.zip  (fisierul are 144MB)
Harta RomaniaOSM (www.openstreetmaps. org  ) pentru softul Mapsource (soft cu
care se vizualizeaza pe calculator hartile Garmin - harti vectoriale pentru
GPS-urile Garmin)

Harta are curbe de nivel la doar 10 metri !!!  ( precizia este excelenta, este
buna pentru gasit trasee de creasta in munti sau dealuri abrupte)
Harta este din 12 ianuarie 2010. Pe linga curbele de nivel, harta mai contine
si drumuri, paduri, riuri etc, este harta Romaniei pe care o puteti vedea
online la www.openstreetmaps. org (cu diferenta ca pe harta online nu sunt
curbe de nivel, insa harta e mai actualizata)
Pentru biciclisti sau pentru cei care merg pe jos, curbele de nivel dau
informatii utile despre cit de mare este panta (cind curbele astea de nivel
sunt mai apropiate intre ele, panta este mai mare). Cum multi stiu, pe traseele
de creasta in general sunt drumuri bune de mers, pentru ca panta este mai mica.

Ca sa instalezi harta in softul Mapsource, copie dosarul osm-10m  in locul unde
tii hartile Garmin,
(de exemplu C://Garmin/osm- 10m ) apoi lanseaza in executie fisierul
install.bat si gata (doar constati, cind deschizi Mapsource, ca ai aceasta
harta pe lista de harti)

Dupa ce ai instalat harta pe calculator, in Mapsource, poti transfera harta in
GPS-ul Garmin impreuna cu alte harti, de exemplu impreuna cu
http://openmaps. eu/rdl.php? id=RO-3D- exe (harta asta are 83MB si curbele de
nivel sunt la 20 metri) .  Hartile acestea sunt gratuite (opensource) si se
imbunatatesc permanent.

Harta Romaniei cu curbe de nivel la 10 metri o mai puteti vedea direct pe
pagina de web
http://www.opencycl emap.org/   - orice turist roman ar trebui sa stie de
adresa asta, este singura harta online pentru Romania, avind curbe de nivel la
10 metri.

Aici mai gasiti ceva link-uri utile: www.garmin.stelici. ro

Cu bine,
Stelian