Salut, Romania-news.

Mi-am creat un profil Facebook unde îmi pot adăuga fotografii, videoclipuri şi
evenimente şi vreau să te adaug ca prieten ca să-l poţi vedea. Întâi trebuie să
te alături Facebook! Odată ce te-ai alăturat, îţi vei putea crea şi tu propriul
tău profil.

Îţi mulţumim,
Noua

Pentru a te înscrie pe Facebook, urmează link-ul de mai jos:
http://www.facebook.com/p.php?i=100000965698658&k=Z6E3Y554PXWOYGLJVKYZWPVS26BAX4WGUUCT&r

Already have an account? Add this email address to your account
http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=romania-news%40yahoogroups.com&c=8737527e91d2e937512c9cf198aba2bc.romania-n...@yahoogroups.com
 a fost invitat de către Noua Acropola Bucuresti să se alăture comunității
Facebook. Dacă, în viitor, nu doriți să mai primiți emailuri de acest tip de la
Facebook apăsați pe legătura de mai jos pentru a vă dezabona.
http://www.facebook.com/o.php?k=dd9c2d&u=796664708&mid=22954f1G2f7c2384G0G8
Reprezentanțele Facebook se gasesc la 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA
94304.

Raspunde prin e-mail lui