http://www.gandul.info/puterea-gandului/in-romania-cel-mai-bun-medic-e-noroc
ul-de-ce-sanatate-noi-vrem-constitutie-6046691

In Romania, cel mai bun medic e norocul. De ce sanatate? Noi vrem
Constitutie!

de Claudiu PANDARU | ieri, 21:33

Mi-a venit sa sparg televizorul cand l-am auzit pe Basescu Traian spunand ca
40 la suta din diagnosticele date de medicii romani sunt gresite.

Imi venea sa sar de pe scaun si sa-i strang de gat, zilele trecute, cand la
trei metri de mine doi fosti ilustri premieri, Nastase si Tariceanu, se
flatau unul pe celalalt explicand ce proiecte minunate au demarat ei in
sanatate.

Nu e deranjant faptul ca cei trei au alergat, cand au avut probleme, la
Viena sau prin spitalele private. Nici macar prezumtia de prostie pe care o
stampileaza pe fruntea alegatorilor care se uita in gura lor nu mira.

Cum ati fi votat daca erati chemati la un referendum national cu intrebarea:
sunteti de acord ca sistemul sanitar sa ajunga la standardele europene?

Scuipatorii de explicatii guvernamentale vor fi intotdeauna la post. Nu sunt
bani, e criza, afara ploua.

Nu domnul Basescu Traian e vinovat pentru ca doua tinere s-au dus la spital
pentru ceva minor si au ajuns in coma. Nu domnul Tariceanu e vinovat ca
bolnavii internati isi cumpara singuri medicamente. Nu domnul Nastase e
responsabil pentru ca Romania are una dintre cele mai mari rate de
mortalitate infantila.

Dansii si colegii dansilor au preocupari mult mai fine, televizabile. Noua
Constitutie, referendumul, vointa poporului, ce se intampla cu ANI.

Haideti sa ridicam miza. Cum ati fi votat dumneavoastra daca la referendumul
national statul va intreba: modificam mai intai Constitutia sau aducem mai
intai sistemul medical la standarde decente?

O mama a raspuns deja in reportajul scris cu lacrimi retinute de Diana
Marcu: "Oamenii nu sunt gunoi sa fie maturati sub covor".

PS: Am scris anul trecut un text cu acelasi titlu. Copilul meu, care acum e
sanatos, s-a nascut la CF2.

C Gandul

Vali
"Noble blood is an accident of fortune; noble actions are the chief mark of
greatness."
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know
peace."
Aboneaza-te la  <mailto:ngo_list-subscr...@yahoogroups.com> ngo_list: o
alternativa moderata (un pic) la [ngolist]
Please consider the environment - do you really need to print this email?

Raspunde prin e-mail lui