"Un comerciant cu 40 miliarde de euro cifra de afaceri (atit e bugetul Romaniei
acum; la acesti bani care se aduna din taxele si impozitele platite de noi, se
adauga alte 10 mld euro din contributiile anuale de asigurari sociale;
contributiile sunt banii nostri, noi ii platim ca, la nevoie, de exemplu, la
batrinete, boala sau somaj, statul sa ni-i dea inapoi) care cheltuie peste 60%
din bani cu investitii inutile intra in faliment. Daca vrea sa evite
falimentul, comerciantul in cauza trebuie sa isi schimbe managementul, de
urgenta. Dupa aceea, ar trebui ca banii sa fie orientati catre cheltuielile
absolut esentiale – educatie, sanatate, ordine publica, aparare si justitie.
Investitiile paguboase ar trebui abandonate sau vindute particularilor care,
ulterior, ar urma sa plateasca taxe, impozite, redevente din utilizarea acestor
investii. Trecind la nivelul concret, nimeni nu ar fi de acord – si cu atit mai
putin eu – cu majorarea impozitului unic
 sau a tva-ului, dar nimic nu impiedica Guvernul, mai ales fiscul, sa
impoziteze veniturile si averile ascunse ale bogatilor Romaniei. Dl Patriciu
spunea ca numai in bancile elvetiene sunt ascunse cam 18 mld euro. In plus,
vedeti si dvs pe strada sute de Mercedes S Klasse, pentru care in Franta se
plateste am 5.000 Euro pe an, in timp ce la noi se plateste cam 1000 Euro. De
asemenea, vedeti sute si mii de case noi construite de persoane fizice, care
sunt impzitate cu 2,15 lei… De aici se pot scoate bani seriosi. In fine, sunt
400 de companii mari, care au datorii la buget si la fondurile de asigurari
sociale (pensii, somaj si sanatate) de 10 mld lei (cam 2,5 mld euro). Nimeni nu
intreaba aceste companii cind isi vor plati aceste datorii. Si se itimpla asta
de 20 de ani. Asadar, cind dl presedinte va spune ca nu sunt bani pentru
invatamint, sanatate, pensii si somaj, nu-l credeti, caci va (ne) minte. Toate
cele bune, Gh. Piperea"
OH!  CATA  DREPTATE  AVETI

INTRADEVAR....NU DIMINUAREA  SALARIILOR  MICI  SI  FOARTE  MICI  ESTE
SOLUTIA....NU...

ERA  FIRESC  CA  ACEST  GUVERN,  DAR  NU  NUMAI  (LA  FEL  DE  CULPABILE  SUNT
SI  CELELALTE  GUVERNE  CARE  S-AU  SUCCEDAT  LA  CONDUCEREA  TARII) SA  PUNA
IN  APLICARE / SA  CONCEAPA  UN  SISTEM  ECHITABIL  DE IMPOZITARE (vezi
exemplul dat de dvs cu impozitele pe lux...etc,)  SA  APERE  LEGEA  (ADICA
APLICAREA  DE  PEDEPSE  PRIVATIVE  DE  LIBERTATE  PENTRU  CEI  CE  INCURAJEAZA
SAU  SUNT  CORUPTIA  INSASI....pe noi ne-a interesat, in decurs de 20 de ani,
doar marirea salariilor celor ce aveau obligatia sa apere si sa aplice legea,
au urlat si s-au vaitat cu statutul nedemn...OARE!?....poate nu sunt platiti ca
in occident...dar nici nu se respecta pe ei/respectand legea/devualand coruptii
din sistem....sunt lacomi...lasi...s-au creat FAMILII in fiecare
compartiment...si au reusit ca in Romania sa nu mai existe autoritate...si as
vrea sa mai spun ca este firesc sa se plateasca salarii mari acolo unde si
 cei pe care ii desesrvesti au salarii mari. Intre omul de rand si cei din
sistem, DIFERENTELE de salarizare sunt SFIDATOARE ).

CU  TOTII  STIM  UNDE  AM  AJUNS....in IAD.
Totul a fost posibil pentru ca doua decenii am fost lasi/ incapabili sa
apreciem valorile de langa noi...si pentru ca foarte multi am stat dupa
perdeluta….am  lasat ca o mana de oameni sa ne decida soarta, am refuzat sa
mergem la vot, nu am dat un vot de incredere partidelor mici, NU am sprijinit
candidati „care nu aveau sprijinul unor partide MARI” la fotoliul de
presesdinte al tarii……

CRED ca VIITORUL ne va aduce:
1. Foamete..disperare
2. Miscari de strada
3. o noua clasa politica, noi curente politice, noi formatori de opinie
4. o noua lege electorala
5. un guvern care: va incuraja productia agricola, va lupta contra concurentei
neloiale, va schimba politica de impozitare (tva mentinut, impozitul pe venit
redus, impozitel pe lux marit), recuperarea datoriilor diverselor
firme/persoane catre buget, IMPOZITAREA AVERII  NEJUSTIFICATE  CU 80% sau/fie
CONFISCAREA averii pe care nu o poti justifica + ani de puscarie.

PARE  GREU  DE  FACUT....NU  ESTE....doar ca romanii trebuie sa ceara acest
lucru, sa-l impuna....iata deci cum in urmatorii ani se va incheia
etapa/procesul istoric numit REVOLUTIA ROMANA.

Raspunde prin e-mail lui