Aceste randuri sunt doar pentru prietenii mei

Stiti cu totii ca nimic nu este imposibil, sau asa cred eu.
Este insa adevarat ca uneori, oricat te-ai zbate sa faci ceva...nu reusesti.
Mi-am dorit sa spun oamenilor ca ceva nu merge bine in tara mea...de aceea m-am
ambitionat sa arat ca Mircia Munteanu, primarul din Deva, a furat/fura, a
consumat banii comunitatii iresponsabil....era un exemplu mic pentru un fenomen
mare ce a sufocat aceasta tara.
La un moment dat m-am oprit (dupa ce s-a terminat procesul pe care mi l-a
intentat dl primar pe motiv ca l-am calomniat....proces pe care l-am
castigat...deci nu l-am calomniat...am spus doar adevarul) pentru ca nu era
firesc ca eu sa "tip" si nimeni sa nu faca nimic (Curtea de Conturi, Politia,
Parchetul, presa= toti platiti sa apere societatea), ajunsesem sa cred ca acel
fel de societate este ceea ce vor romanii, o societate unde hotii sunt priviti
ca destepti, curvele ca doamne, hotia ca arta...etc.
Ignoranta si lasitatea noastra ne-au adus acum in pragul falimentului.
Ce va urma este, inca, greu de acceptat pentru foarte multi dintre noi.
1. pana in toamna ne vom face ca ne opunem
2. in toamna vor fi revolte urate
3. daca avem noroc ca societatea civila sa vina cu o alternativa... atunci
probabil 2011 ne va gasi in pragul unei noi etape de reconstructie. (o etapa
grea), daca societatea civila nu va genera o alternativa....atunci vom avea
probabil o revolutie...adevarata.

Va scriu pentru ca inteleg ca romanii (pentru ca ii ustura realitatea zilei) se
vor gandi la ce trebuie sa faca pe viitor.
De aceea este necesar sa construim, impreuna, o alternativa.
Am facut cateva site-uri:
www.asociatiatorta.blogspot.com
www.guvernulcivic.blogspot.com
www.parlamentulstrazii.blogspot.com
va rog sa intrati pe aceste pagini si impreuna sa creem o alternativa.
As vrea sa nu va fie frica de intelepciunea pe care o aveti, de amploarea
gandurilor sau de puterea intelectuala si morala proprie.
Oricare dintre noi este de mii de ori mai inteligent/moral si uman decat foarte
multi care se vreau a fi liderii natiei noastre.
Va multumesc pentru sprijin.
Va rog sa transmiteti acest mesa tuturor prietenilor dvs.
Impreuna suntem mai multi si mai puternici decat va imaginati.
Elena Panaite
elenapanait...@yahoo.com

Raspunde prin e-mail lui