In valtoarea electorala de pe lista am zarit si eu cateva
paragrafe demne de comentarii pentru destinderea tuturor:

--- In [EMAIL PROTECTED], "Codruta"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> From: g <[EMAIL PROTECTED]>

secundar de

> Ideea e ca, daca esti lipsit de potenta, mai bine NU te-
apuci de un lucru...
> ca, mai degraba, te faci de ras

Pai cum ar putea sa stie un partid ca e potent au ba fara
macar sa incerce sa guverneze si el macar un mandat acolo
fie si ala cu lucraturi din partea aliatilor, vorba
ceea "fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc
singur"?Cumva prin metoda "numarat ouale" a la
nastase sau prin privit fix in ochi pe carmaciul basescu cu
privirea/cautatura lui cuceritoare?

--- In [EMAIL PROTECTED], SEBASTIAN ALEXANDRU
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nu-l fac eu erou pe Basescu, ci bucurestenii l-au
> declarat, eu am constatat doar. N'or fi toti 54% din
> bucurestenii ce l-au votat pe Basescu, imbecili cum
> vreti sa insinuati. Vad ca asta nu va spune nimic, .

Pai sigur asa cum si timisorenii l-au declarat in proportie
de peste 70%, daca nu ma insel, pe Gh.Ciuhandu ca primar
demn sa candideze la functia suprema in Romania, candidat
mustruluit acum de catre unii colisteni pentru nesupunere la
alianta cu nume caraghios "dreptate si adevar".

Asta e cel mai tare si reprezinta quintesenta gandirii
electorale romanesti.Mai "profund" nici ca se poate:

--- In [EMAIL PROTECTED], Mihai Zodian
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> "Eu ii prefer pe cei dintai, pentru ca toata lumea stie
despre cine este vorba si pentru ca aplic raul cel mai mic"

> Scuze, vroiam sa zic tehnica raului cel mai mic.

Asadar alegatorul mioritic e CONSTIENT ca voteaza un rau fie
el si unul mic, dar TOT RAU ESTE!Pai atunci de ce s-ar mira
asa "INTELIGENT" mai in urma ca RAUL e rau!Cumva ca nu i-
a trecut nici macar o clipa prin gand ca RAUL MIC poate
deveni in cel mai scurt timp, odata (re)ajuns la guvernare,
RAU MARE? De ce sa se mai lamenteze stimabilii alegatori
daca vor descoperi aceleasi metehne la viitorii alesi, cand
ei stiau ca voteaza un RAU?Nu cumva pentru ca vaicareala si
ingustimea electorala il caracterizeaza pe alegatorul
carpato-danubiano-pontic?
Asadar electoratul se concentreza in jurul unor personaje
caraghioase ca primul vanator al tarii(Nastase), primul
carmaci dibaci (Basescu) si primul bufon al tarii (Vadim),
niste umbre sinistre, niste caricaturi ambulante, personaje
care in ultimii 14 ani au tot defilat pe scena politica
romaneasca neaducand nimic valoros si demn de lauda,
electoratul se lasa in continuare dus de nas cu promisiuni
desarte si amagiri de campanie electorala, REFUZAND sa vada
CANDIDATI NOI, cu trecut NEPATAT!

Apai daca asa stau lucrurile nu putem decat sa va adresam,
celor care ni i-ati laudat/prezentat aici pe lista pe
numitii candidati, urarea straveche tovaraseasca:

"NU VA TEMETI TOVARASI! VIITORUL (VA) ATARNA IN FATA!"

cu mentiunea sa nu cumva sa incercati si votati altceva ca
nu cumva sa se rupa ceva in dumneavoastra de atat efort!

DN

P.S.Exista un cuvant in argoul romanesc care se potriveste
FIX celor trei caricaturi(nastase-basescu-vadim):

HAHALERE - s.f. (Fam.) PersoanÄ lipsitÄ de scrupule, fÄrÄ
caracter, neserioasÄ; pramatie.

P.P.S. Nu cunosc exact etimologia acestui cuvant.Poate isi
aminteste cineva?Eu imi amintesc ca am auzit o explicatie
cum ca ar proveni din turca prin intermediul limbajului
marinaresc(a propos de primul "carmaci dibaci" al tarii).

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/RR.olB/TM