E o mare diferenta intre a face o schimbare atunci cand ai o
alternativa viabila si a face o schimbare de dragul schimbarii. Daca
in spatele imaginii de mahalagiu pe care si-a creat+o Basescu as
deslusi calitatile unui lider cu prestanta si care are habar ce sa
faca cu tara noastra, tot respectul. Zilele trecute discutam cu un
prieten care e membru PD de ceva timp si e implicat in majoritatea
actiunilor si care recunostea cu amaraciune ca intreaga campanie
electorala e bazata de fapt pe guralivitatea artificiala a lui
Basescu, menita sa mascheye cat sde poate un crunt adevar, si acela
ca ei nu au oameni pregatiti sa faca fata conducerii unei tari care
trebuie sa mearga struna in urmatorii 2 ani si mai ales in primii doi
din integrare. Asta e marea problema.

Propuneati, cumva, ca, din cauza experientei ("traumatizante", nu zic
ba)
> din 96 - 2000, sa pastram tot PSD-ul? brrrrrrrr!!!!!!!!!
> Pai, in logica asta, dat fiind ca toti ne-am fript macar o data, eu
propun
> sa nu mai facem niciodata focul!!!

Nu propuneam sa pastram PSD-ul din cauya experientei 96-2000.
Propuneam sa fim atenti pentru ca e aceasi Marie cu alta palarie! Nu
ii mai spune CDR ci Alianta D.A., cu cativa oameni noi scosi in fata
pentru fura publicul. Asa ca daca ai facut focul si te+ai ars, a doua
oara nu repeti greseala ci veyi unde ai gresit pentru a-l face in
siguranta.
Si asa ca de final...oare cine era ministru in timpul
experientei "traumatizante"? Yours truly....Magicianul flotei romane!

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/RR.olB/TM