Pornisem de la discutia despre "distrugerea parcului", sunt convins
ca va amintiti.Apoi ati schimbat subiectul la legalitatea
constructiei, chestiune discutabila, dar "m-am lasat in jocul dv" sa
va fac pe plac.
Eu va inteleg si nu revin pentru ca as vrea sa va contrazic ci revin
pentru ca vreau sa lamurim niste probleme:

1.Ati pus problema distrugerii parcului si v-am aratat ca acest
argument cade fiind un fel de sperietoare imaginara, pentru ca parcul
are supr. de 35 ha si Catedrala va ocupa doar 1.3 ha ceea ce insemna
3.6% din parc.Cum ar putea 3.6% dintr-un parc sa distruga parcul?Aici
era discutia de asta va tot dau cifre.
Nici presupunerea cu credinciosii care vor veni si vor calca pe iarba
nu mi se pare serioasa.De ce sa calce pe iarba ce nu pot sa se
deplaseze civilizat si ordonat?In definitiv si aici se poate organiza
astfel incat sa nu existe anormalitati.

2.In problema banilor care se cheltuiesc tocmai va dadeam cateva
mesaje in urma exemplul sediului central al regiei de transport din
Bucuresti din B-dul Dinicu Golescu nr.1-2 care se construieste de
cca.9 ani, a inghitit probabil miliane de dolari si poate mai dureza
5-6 sau inca 9 ani pana se va finaliza.Iata un exemplu de risipa din
banii bucurestenilor si bbugetului statului la care NU ATI PROTESTAT!
Cum se face ca protestati asa vehement la constructia unei Catedrale
si la o risipa de atatia ani nici nu va sinchisiti?Nu cumva este de
vina educatia ateista din anii comunismului care ii revolta asa
instantaneu pe unii impotriva constructiei de biserici,ca acum vad ca
au aparut si concluzii despre daramarea bisericilor...

3.Ilegalitatea asta de care vorbiti este discutabila.Cum poate fi
ilegala o constructie cand s-a dat o lege care o legalizeaza?Se poate
contesta legea in baza Constitutiei, inteleg, dar ce facem cu
Constitutia pe care si pe ea o putem contesta ca doar ne aducem
aminte cu ce scandal si opozitie s-a adoptat in toamna lui 2003.Pana
la urma si Constitutia din 1991 tot cu discutii puternice s-a
adoptat.Asa ca in final unde este ilegalitatea Bisericii Ortodoxe
Romane pe care o acuzati aici?
Eu zic ca in cazul Catedralei nu prea avem asa ceva afara de o
advesitate a unora fata de anumite lucruri, adversitate de inteles
avand in vedere educatia ateista din cel putin 45 de ani de comunism.
Parerea mea si ma iertati daca o repet cu asta incheind discutia care
devine sterila.

--- In [EMAIL PROTECTED], "Lucian Branea"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> poate ma repet: eu am intervenit cu privire la incalcarea legii...
are cine
> sa intervina (pe-aici) cu privire la distrugerea parcului, n-as
indrazni sa
> ma pretind mai ecologist decit ecologistii...:>
> asa ca, din punctul meu de vedere, NU discutam despre 'niste
cifre' - desi,
> daca ati rectificat cifrele, imi rectific si eu intrebarea: credeti
ca 1/20
> dintr-o ilegalitate este mai scuzabila decit o ilegalitate 100% ?
ca decit

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/RR.olB/TM