Confessio

Dupa ce am scris mesajul anterior, am plecat la Otopeni, la aeroport. Cu autobuzul 783.
Am ajuns in statie la 19,15. Casa de bilete era deja inchisa. Ma uit pe program: vineri pana la 19,30!
Dar este inchisa!
Ce fac?
Astept autobuzul.
Vine.
Ma urc.
Dau 50.000 soferului.
Imi da 30.000 rest.
Ii spun, as dori bilet, sa ma si intorc.
Nu se poate. Va intoarceti tot asa. (!)
Ma asez pe scaunul din spatele soferului.
Vad un afis: achitarea pretului biletului la sofer contituie CONTRAVENTIE si se sanctioneaza cu o suprataxa de 300.000 lei.
Buuun.

Sotia mea nu a aterizat in Bucuresti, cum ne asteptam. Asta am aflat de la ea. In schimb, in aeroport nimeni nu stia ce si cum, si de ce, si cand va, daca va, etc. Au aterizat la ... Constanta. OK. ceata, bla-bla, dar la aeroportul din BUC nu se afisa NIMIC, stateam ca fraierii. Ca de obicei.
Buun.
Ma intorc. Alt sofer. Ma urc. Nu ma intreaba de cartela. Nici vorba. Ii dau 30.000. Ajungem in Pta Victoriei. Ramanem doar noi doi. Conversatie initiata de el, cu accente nepermis de ... personale. Dupa ce imi castiga simpatia, ma intreaba: nu ai chef sa cobori? am avut o zi lunga, si as trage la dreapta. Buun. Cobor. Iau un taxi.

?

In acest decor made by kafka, ce sa fac? ce sa ne facem?
Nu cred ca se poate rezolva, din pacate, prin simpla expunere a unor bannere sau a unor insigne.
Am sentimentul, ca MECANISMUL societatii este in asa fel proiectat, incat NU AI NICI O SANSA!!!
Cred ca sunt ipocrit. Cred ca suntem ipocriti. Simpatizez cu ideea campaniei NU DA SPAGA! Dar cred ca niciodata nu am meditat cu adevarat asupra ... (pentru ca dam spaga zi de zi, indiferent de scop, fie pt o licitatie trucata, fie sa ajungi undeva cu RATB, nici nu CONSTIENTIZAM, trece ca neobservat, ca un firesc) Este in sangele nostru. Nu se supravietuieste altfel!

scuze daca am luat-o razna,
somn usor natiune

champollion