Teoretic asa ar fi bine, numai ca la noi functionarul clasic este cum il stim.
Euroconsilierii sunt adesea tratati stil "corp strain". Nu prea beneficiaza, din cate
stiu, de protectia statutului functionarilor, ceea ce nu e prea bine, dupa mine.

Ciprian Ciucu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:Nu stiu de ce ii tot numiti euroconsieri. Dupa
parerea mea mai potrivit ar fi sa ii numiti eurofunctionari. Sau, si mai bine,
functionari cu pregatire in domeniul Integrarii Eurpene. Acum, dupa umila mea parere,
cam toti functionarii ar trebui sa cunoasca mecanismele europene din domeniul
fiecaruia. Formarea profesionala trebuie sa fie continua. De acestia am putea avea
nevoie, ca de consilieri nu ducem lipsa.

Ciprian Ciucu

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/RR.olB/TM