Unele lucruri sunt partial adevarate, insa gresit interpretate dar
nu vad legatura intre marea coruptie si comertul cu armament, mai
ales ca era vorba despre Romania, nu despre Statele Unite.
In plus, veniturile din aceasta activitate sunt prea mici pentru a
alimenta economia SUA (cu PIB de peste 10.000 de dolari), dar sunt
suficiente pentru a o finanta pe cea a Rusiei (cu buget militar de
cc 10 miliarde de dolari).
Totushi nu intzeleg acuzatzia sau aluzia care vizeaza rudele.
Regimul comunist cataloga persoanele conform criteriilor de inrudire
("origine nesanatoasa"), ca si cel nazist. E pacat ca se gandeste
asha si in 2004.

--- In [EMAIL PROTECTED], Dicu-Sava Cristian
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Trec din nou peste faptul ca ma faceti pe fata tampit fara sa
stiti nimic despre mine.
> Trec peste faptul ca aveti senzatia ca detineti adevarul absolut,
dar nu pot sa trec peste ultima fraza:

> "care alimenteaza economia marilor puteri si mai ales  a
> unicei superputeri"
>
> Afirmati singura ca v-ati infiltrat in sistem, ca suntei
inpotriva "marilor puteri", a unicei supra-puteri (SUA), si toate
relele, vin de la acestea.
> NU cred ca in aceste conditii guvernul Romaniei o sa va aleaga
pentru orice job in domeniu.

> Sau poate gresesc. Ceva tatic, fost secretar de partid ? Colonel
prin serviciile secrete ? Cumnata cu dl. secretar de stat x ?

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/RR.olB/TM