From: Mircea POPESCU <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Sun, 28 Nov 2004 12:36:50 -0800
Subject: [forum-consiliu] Re: [ro-pol] Re: 50% din electorat NU a votat!

A anuntat Radio Romania a anuntat:
Vreo 650 de votanti la Bruxelles
Cca. 1400 la Paris
700 - la Roma
1800- la Chisinau

>Aicea cica se voteaza pina la 9 seara.

Tot Radio Romania a mai anuntat ca rezultatele din strainatate s-au incheiat (???), desi in America si Canada ar trebui sa fie in toi.
De asemeni faptul ca se considera rezultatele doar din Romania, dovedeste ca voturile diasporei nu conteaza pentru Parlament. Altfel trebuiau sa astepte rezultatele celor 10% din alegatorii diasporei.

Intr-adevar rusine partidelor parlamentare care nu permit milioanelor de romani din strainatate sa fie reprezentati in Parlamentul Romaniei.

Mircea Popescu

Post your free ad now! Yahoo! Canada Personals

EuroAtlantic Club: http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/

***
Birou de traduceri autorizate. Oana Gheorghiu - tel/fax: 252.8681 / [EMAIL PROTECTED]

Yahoo! Groups Sponsor

Get unlimited calls to

U.S./Canada