Ce mi se pare mie mai revoltator e modul in care au prezentat televiziunile
toata aceasta poveste cu frauda. Aseara, Basescu tinea conferinta de presa in
care expunea pozitia Aliantei, iar la televizor ii vedeam pe Iliescu si
Nastase zimbind de ziua nationala (Realitatea TV a intrerupt transmisia pt a
da legatura la Cotroceni).

Sa fim seriosi: explicatiile BEC nu ma conving. Iar fraude cred ca au mai
fost si la alte alegeri, doar ca de data asta diferenta este indeajuns de
mica intre partide incit sa existe o posibilitate reala ca ierarhiile sa fie
inversate. Iar daca isi permit sa faca asta cu putin timp inainte de
integrarea Romaniei in UE, inseamna ca ne putem astepta si la alte surprize.

Lamentatiile CTP-ului ma lasa rece; e clar ca face politica lui nastase.
Basescu a procedat cum trebuie: a observat o neregula si a raportat-o. Sau ne
intoarcem iar la epoca aceea cind ii clasificam repede ca fiind de rea
credinta pe cei care criticau FSN-ul si pe Iliescu? E limpede ca nici asta n-
a inteles mare lucru din democratie.

http://www.idilis.ro - Stiri, e-mail gratuit, download,
SMS, hosting gratuit, servicii internet...
Fii cu un pas inaintea celorlalti!

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/RR.olB/TM