Stimati colegi,
Pentru ca nu sint sigur ca toate listele accepta atasamente, va transmit, mai jos, noua componenta a Comisiei pentru cultura, arte, mijloace de informare in masa a Camerei Deputatilor. Imi pare rau daca nu se pot vizualiza, in toate cazurile, caracterele romanesti si imi cer scuze pentru aceia dintre dvs. care veti primi aceasta lista de mai multe ori.
Precizez ca inca nu stiu care este situatia de la Senat.
  1. Bogdan OLTEANU (G.P. al PNL) – Preşedinte
  2. Mihai Adrian MĂLAIMARE (G.P. al PSD) – Vicepreşedinte
  3. Marcela Lavinia ŞANDRU (G.P. al PD) – Vicepreşedinte
  4. MÁRTON Árpád Francisc (G.P. al UDMR) – Secretar
  5. Lia Olguţa VASILESCU (G.P. al PRM) – Secretar
  6. Aledin AMET (G.P. al Minorităţilor Naţionale)
  7. Dumitru AVRAM (G.P. al PRM)
  8. George BĂEŞU (G.P. al PSD)
  9. Gabriela CREŢU (G.P. al PSD)
  10. Zamfir DUMITRESCU (G.P. al PRM)
  11. Emilian Valentin FRÂNCU (G.P. al PNL)
  12. Slavomir GVOZDENOVICI (G.P. al Minorităţilor Naţionale)
  13. KELEMEN Hunor (G.P. al UDMR)
  14. Sorin Dan MIHALACHE (G.P. al PSD)
  15. Monica Octavia MUSCĂ (G.P. al PNL)
  16. Rodica NASSAR (G.P. al PSD)
  17. Radu PODGOREAN (G.P. al PSD)
  18. Cosmin Gabriel POPP (G.P. al PD)
  19. Ionica Constanţa POPESCU (G.P. al PUR)
  20. Mircea STĂNESCU (G.P. al PD)
  21. Florentina Marilena TOMA (G.P. al PSD)
  22. Raluca TURCAN (G.P. al PNL)

Consilier: Virgil Ştefan NIŢULESCU

Expert: Cristina Anca DAN

Dr. Virgil Stefan NITULESCU
Consilier
CAMERA DEPUTATILOR
Str. Izvor nr. 2-4, Sect. 5
050563 Bucuresti
tel: +40.21.4021284
fax: +40.21.3142913

EuroAtlantic Club: http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/

***
Birou de traduceri autorizate. Oana Gheorghiu - tel/fax: 252.8681 / [EMAIL PROTECTED]

Yahoo! Groups Sponsor

Get unlimited calls to

U.S./Canada