--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Diana <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ati incercat si "Gigel Militaru"? Se deschide doar o pagina a
Universitatii Bucuresti sic! cu numele si titulatura... sau poate nu
sunteti dumneavoastra acel profesor... daca nu, atunci iertare!

Aia e o pagina pe care nu eu am facut-o! Cineva de la birocratia din
UB si nu stiu cu cine sa iau legatura sa o aranjez. probabil ca are
vreo 5 ani!

Uite cum arata cele 10 pagini de ale mele de "Google". Vezi prin ele
si prin ce biblioteci ale lumii sunt! Cauta-l pe acolo si pe MM!

Scuze celorlalti co-listeni pentru lipsa de modestie dar trebuia sa
dau o replica la asta.

GM

Conferențiar Doctor Gigel Militaru - Universitatea din Bucuresti
... Conferențiar Doctor Gigel Militaru. Preocupări. Domenii de
cercetare. Contact. Adresa.
Telefon. E-mail. Publicații. - Publicații. Alte contribuții. ...
www.unibuc.ro/ro/cd_gigmilitaru_ro - 15k - În Cache - Pagini
similare

Reader Doctor Gigel Militaru - Universitatea din Bucuresti
Home > Studies > Faculties > Faculty of Mathematics > Departament Of
Algebra > Reader
Doctor Gigel Militaru. Reader Doctor Gigel Militaru. Research
Interests. ...
www.unibuc.ro/en/cd_gigmilitaru_en - 15k - În Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.unibuc.ro ]

The Mathematics Genealogy Project - Gigel Militaru
... Select a mirror NDSU (main) AMS Bielefeld Ole Miss IMPA. Gigel
Militaru
Ph.D. University of Bucharest 1994. Dissertation: Transfer ...
www.genealogy.math.ndsu.nodak.edu/ html/id.phtml?id=46949 - 6k - În
Cache - Pagini similare

PNL.ro • Va multumim!
Alianta DA PNL-PD multumeste tuturor cetatenilor Romaniei care au
sprijinit, prin
votul lor, candidatii Aliantei pentru Parlamentul Romaniei si
candidatul Aliantei ...
www.pnl.ro/index.php?id=dp2186 - 49k - În Cache - Pagini similare

PNL.ro • Subfinantarea Invatamintului si programul de guvernare ...
... Subfinantarea Invatamintului si programul de guvernare DA. Gigel
Militaru 07 10
2004 Stefan Vlaston acrie pe Agora: "Deputatii din comisia de
inv. ...
www.pnl.ro/index.php?id=comm3201 - 43k - În Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.pnl.ro ]

Yahoo! Groups : romania_eu_list Messages : 9501-9600 of 21292
... 9510, Re: In Ziua: Zoe Petre vs Adrian Nastase. Gigel Militaru,
gmilitaru, Mon
9/29/2003, ... Gigel Militaru, gmilitaru, Mon 9/29/2003, 9513, Re:
Intrebare?! ...
groups.yahoo.com/group/romania_eu_list/ messages/9501?viscount=100 -
54k - În Cache - Pagini similare

anchete.ro - APEL catre TVR
... noi ne slujiti. Va multumesc. Poate iese ceva...
Autentificat. ... si nu
te doare capu'. Gigel Militaru Musafir Email, Re: APEL catre ...
new.anchete.ro/forum/YaBB.pl?board=cat_
reportaje;action=display;num=1102426174 - 101k - În Cache - Pagini
similare

anchete.ro - Printeaza pagina
Titlu: DECRETE - baga neamule decrete! Trimis de Gigel Militaru on
12/18/04 la
14:50:20 ... Trimis de Gigel Militaru on 12/18/04 la 14:58:30 Hai ca
incep eu! ...
new.anchete.ro/forum/YaBB.pl?board=cat_
reportaje;action=print;num=1103374221 - 12k - În Cache - Pagini
similare
[ Mai multe rezultate de la new.anchete.ro ]

Vrije Universiteit Brussel
... Doi-Koppinen modules for quantum groupoids In: J. Pure Appl.
Algebra 175 (2002),
45-62 Year: 2002 By: Tomasz BRZEZINSKI, Stefaan CAENEPEEL, Gigel
MILITARU. ...
rd-ir.vub.ac.be/vademecum/publication/WISK_pub.html - 19k - În
Cache - Pagini similare

WISK Closures and function space Mathematik-Arbeitspapiere ...
... 2000 B 0 Stefaan CAENEPEEL Bogdan ION Gigel MILITARU Shenglin
ZHU Weak entwining
structures and Doi-Hopf modules over weak Hopf algebras
Contemporary ...
rd-ir.vub.ac.be/vademecum/download/WISK-pub.txt - 6k - În Cache -
Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la rd-ir.vub.ac.be ]

Pagina cu rezultate:

1
2
3