La cati romani sunt emigrati pe peste tot(milioane) ati vazut undeva
ca vor sa creeze Romania 2?
Democratie nu inseamna ca te apuci si schimbi toata tara cu alte
cateva persoane care sunt interesate batand toba ca esti discriminat
si ca vrei drepturi si drepturi.

Toti trebuie sa mearga in interesul national romanesc. Asa mi se pare
normal.

Gushterul