Date: Fri, 21 Jan 2005 04:51:32 -0800 (PST)
From: "Gigel Militaru" <[EMAIL PROTECTED]>  Add to Address Book
Subject: Re: solicitare - informatii publice
To: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]

Stimate Domnule ministru prof. dr. Mircea Miclea
Stimata Doamna Tugui,

Inteleg din raspunsul dumnevoastra ca imi REFUZATI
furnizarea informatiile cerute in BAZA legii accesului
la informatiile de interes public.

Stimate domnule Ministru
Solicitarea mea facuta MEC este la sfirsitul acestui
mesaj.

Argumentul respingerii cererii mele pe care il
furnizati NU este valid si deci il resping deoarece:

Conform legii Statutului Personalului Didactiv
ministru invatamintului (adica conducatorul institutie
dumneavoastra) este persoana care confirma prin ordin
al ministrului rectorii, decanii, prorectorii,
senatele etc. in urma alegerile universitare. Din
acest motiv cind spuneti drept "argument":

<<Declaratiile pe care dumneavoastra le solicitati nu
sunt acte emise de Ministerul Educatiei si
Cercetarii>>

este fundamental gresit din punctul meu de vedere si
al avocatilor pe care i-am consultat: rectorii sunt
validati prin ordin al Ministrului, adica prin acte
EMISE de ministru, sa folosesc termenul dumnevoastra, dupa
ce a studiat dosarul alegerilor universitare.

Domnia sa este demnitarul care trebuie sa fie garantul
respectarii legii in invatamint: in cazul de fata
trebuia sa vegheze ca alegerile universitare s-au
desfasurat RESPECTIND legea.

In dosarele de candidatura si validare trebuia sa
existe, conform legii TICU, declaratiile pe proprie
raspundere conform legii penale daca demintarii
respectivi (rectori, prorectori, secretari stiintifici
de Senate si decani) au facut sau nu politie politica.

Doresc sa stiu daca s-a respectat sau nu legea prin
furnizarea documentelor pe care le-am cerut.

Sper ca nu cer prea mult, sper ca nu doriti sa
ascundeti ceva.

Cu dezamagire fata de primul dumneavoastra raspuns si
speranta ca veti reanaliza cererea si furniza
raspunsul corect si transparent

Prof. dr. Gigel Militaru

PS: Deoarece cererea mea a fost adresata ulterior si
Presedentiei Romaniei si Primului Ministru si in
virtutea trasparentei totale si a faptului ca
presedentia este institutia care garanteaza
respectarea legii refuzul dumnevoastra si raspunsul
meu va fi adresat si celor doua institutii.

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Gigel Militaru"

http://us.click.yahoo.com/EHLuJD/.WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM