--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Vali" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Pai ar trebui sa va angajati, si noi ar trebui sa va sustinem,
cred.  Ce ar
> fi daca am cotiza fiecare cu numai 10,000 lei?  La 4,300 plus
membri cati
> numara lista acum, s-ar strange vreo 43 de milioane...  Ce ziceti,
ne bagam?

Da, s-ar stringe o suma frumusica. :)

Daca ramine ceva dupa ce platim avocatul mergem (tot e-grupul) la o
bere. Il invitam si pe domnul Mircea Miclea (piritul din proces, cum
ar veni) ca am citit prin presa ca ii place bautura.

Noroc si la mai mare!
GM
PS sunt extrem de curios sa vad ce se intimpla cu reclamatia
administrativa. Vreau sa stiu daca domnul Mircea Miclea este omul
din fruntea MEC pe care il asteptam de 15 ani sau este, cea ce
numim, "omul sistemului".

http://us.click.yahoo.com/EHLuJD/.WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM