Taxa normala era in Decembrie de 50.000 lei iar taxa de urgenta era de 200.000 lei.

Ionela

-----Original Message-----
From: APART Cluj [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent
: Thursday, January 27, 2005 10:39 AM
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Subject: Re: [romania_eu_list] APIBIF hepl!!!! again!

Cazierul fiscal va trebuie si daca infiintati o firma, nu este doar pentru ONGuri, dar sa stiti ca exista o taxa de urgenta pentru obtinerea lui, nu mai stiu exact cat inseamna, nu era o suma zdrobitoare si s-ar putea sa va asigure marja de siguranta de care aveti nevoie pentru a avea toate actele in timp util.

Va doresc succes!

Simona Popescu