From: Vasile Bouleanu <[EMAIL PROTECTED]>

> Ma intreb de ce d-l ministru Gheorghe Flutur zboara din floare in floare
si  sare peste  esenta problemei. O fi o chestie legata tot de fudulii ?!

Parca ma aratasem eu, pe la inceputul scandalului, dispusa sa pariez ca,
pana la urma, va reiesi ca "totul a fost legal" ;)
Dar, intr-adevar (citisem si eu articolul) remarcasem in mod seosebit felul
in care a fost facuta concesuinarea. Si - ati vazut? - felul in care a fost
prelungita si, mai ales, faptul ca LA FEL s-a procedat cu 70 fonduri!!!

A dreaq de ROMSILVA! "nu putea sa administreze" nici mai mult nici mai putin
decat fondurile de vanatoare ale lui Ceasca.... or fi fost, pasamite, prost
intretinute, pe vremuri... :-p

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

EuroAtlantic Club: http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/

***
Birou de traduceri autorizate. Oana Gheorghiu - tel/fax: 252.8681 / [EMAIL PROTECTED]