In momentul actual USR Iasi este in mina unui clan
mafiot. Simplu ! Scriitorii cu adevarat talentati,
tinerii in special nu se regasesc in aceasta
organizatie. Ce este USR- Iasi? Cine dracu mai stie,
caci baietii isi identitatea juridica cum ne schimbam
noi imbracamintea, in functie de cine este la putere.
Acum au auzit ca este la moda sa fie ONG, vorba aia
societate civila, europenitate,... etc, ONG s-au facut
si ei. Pina anul trecut au auzit ca e la moda sa fie
institutie publica, in institutie publica s-au erijat
si ei.
--- mARIUS Wamsiedel <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> bogdan, da-mi voie sa te intreb: tu cum vezi uniunea
> scriitorilor? ca pe o institutie a statului, ong,
> club de prestigiu, sindicat...? si ce astepti ca ea
> sa faca?
>
> te intreb pur si simplu din curiozitate; nu ma
> intereseaza atat statutul legal, cat perceptia ta
> asupra usr(i).
>
> numai bine!
>
> ps: cat priveste alegerile, poate ca e firesc ca
> opiniile votantilor sa nu transpire in afara. e o
> forma de protectie pana la urma, protectie si a
> celui care vorbeste si a celui despre care se
> [...]

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/FHLuJD/_WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM