Draga Roxana,

> Ei bravos! Vrei sa reactionam *inaintea* producerii
evenimentului? :)

Ei, da! Sa reactionati (la Ad Astra ma refer) in timpul
*preludiului". :) Asta as numi eu eficienta: sa reactionati inainte
de.

> Imi pare rau ca te-ai intristat. Scuza-ma, dar nu ma pot
> solidariza
> cu tzipete. Nu inteleg decat limbajul articulat :) Ti-am mai spus,
> scopul nu scuza mijloacele...Felul in care ti-ai facut cunoscuta
> opinia nu era unul din cele mai fericit alese. Calma, analitica in
> dezvoltare si sintetica in concluzie, obiectiva, totul ambalat cu
> politete -- cam asa tre' sa arate o "executie" in public.

Roxana, eu nu cred ca am tzipat. Am vorbit un pic cam tare. Daca nu
s-a inteles exact ce spunem este din cauza ca avem o lucrare
stomatologica proaspata (de citeva zile) in gura :) Poate din cauza
ei limbaju' meu era nearticulat. :) Vrei sa-l mai articulez un pic?
Ar insemna sa merg iar la fierar sa-mi mai ascuta dintii cu
polizoru'.

Pur si simplu am vazut ca se cam batea cimpii pe acolo. Ca la
simpozioane! Atunci nu am mai rezistat si am atacat la
antevorbitorul. Care era omul marii puteri academice: presedintele
CNCSIS si fost rector UPB. Cind am ceva de zis ii spun in fata
omului: nu pe la spate! Cind omul vorbeste unii (de pe la
preziudiu :) ?) faceau semne de lehamite.

Ati avut simpozion despre tinerii din invatamint si cercetare si:
1) in sala erau maxim 10 tineri.
2) media de virta a cadrelor didactice universtiare este de 54 de
ani.

Ori asta indica un faliment evident. Si este rodul politicii marilor
lideri politico-universtiari. Lor nu le spui frumos "sa traiti sefu"
si nici nu trebuie sa stai la palavre.

Ce ceri direct, tare, raspicat: plecati acasa!

Pitzi, lasa-ne!

cu bine
GM

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/FHLuJD/_WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM