Boss-ul listei (al carui cuvant este totusi unul "cu greutate" pe lista),citez: "intreb si eu: asta e o luare de pozitie personala – sau un articol…?" incheiat citatul.
-un articol prin care se ia o pozitie. Bine ar fi sa ia si altii pozitii, ca sa nu mai fim anchetati de procurori corupti si analfabeti si apoi judecati de judecatori ..... hai sa spunem care ar fi trebuit sa iasa la pensie de mult.

O fi Lucian Branea un cinic? Din cate-l cunosc,cu siguranta ca nu. L-or fi deranjand mesajele prea lungi? Si daca boss-ul tot a intrebat de "articol"
-lol

intreb si eu ca prostul: de ce nu s-ar trimite mesajul spre toate cotidianele din RO si spre agentiile de presa?
-Romania Libera a raspuns, citez: "noi nu ne putem permite sa publicam asa ceva.(Nu ne permitem... fata de cine? intreb si eu ca proasta) Noi lucram mai mult pe relatarea evenimentelor. (ce-o mai fi insemnand si asta..). Noi suntem ca o uzina." Eu nu am inteles raspunsul si ma bucur, caci, uneori, "esti nebun de le-ntelegi".
In ce priveste celelalte ziare, sau publicatii in general, din pacate, din lipsa de timp -pentru ca mi-ar fi trebuit timp, avand in vedere ca, daca este vorba de cautarea adreselor si informatiilor pe calculator, frizez penibilul - nu am trimis. Ideea este insa CU SIGURANTA valabila si chiar invit pe toata lumea sa dea forward unde considera de cuviinta.

Am vedea din reactia lor (publicare au ba, registru pozitiv sau negativ, trunchieri, etc)
-mai ales trunchierile!

care in ce ape se scalda.

Pai exact de asta am intrebat...:)
Daca e 'articol', as vrea sa stiu sursa...
-ESTE un articol si, lol, am indicat si "sursa" (l-am semnat)

Iar daca e o 'luare de pozitie personala', l-as face 'articol'...
-va rog!

Andreea Frasie

EuroAtlantic Club: http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/

Do you Yahoo!?